[gilug] Personalitzar una distro linux

Xavier Batlle tevi mates gmail com
2014-03-02 21:11:51 UTC

Bon dia,

Abans que res, perdoneu si no s'escau la pregunta a la llista.

Estic en una institució que està interessada en equipar tots els ordinadors
(2 o 3 models) amb una distribució pròpia de linux. Podria fins i tot ser
una personalització d'una Ubuntu per posar un exemple. Bàsicament es tracta
de aconseguir que una màquina funcioni tot i aleshores enviar la imatge a
fàbrica per tal que surtin totes iguals (centenars de portàtils)

Jo això ho he anat fent a nivell amateur, però no tinc els coneixements
suficients ni per posar-ne una a to. Per aquesta primera part, n'hi hauria
prou amb portar-lo a un servei tècnic. Però crec que cal una mirada més a
mitjà termini en el sentit de preveure tasques d'actualització i
manteniment de la distro i anar fent proves amb nous models de màquines que
s'hagin d'anar incorporant al parc de maquines de la institució.

Ara la pregunta:
Sabeu d'empreses que ofereixin aquest servei?

Moltes gràcies.