[gilug] Re: videos de Vimeo

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-06-19 17:37:25 UTC

Jo he provat amb els navegadors Midori, M.Firefox i Icecat i els videos
se'm veuen bé.
Tot i així, al Firefox hi tinc l'extensió «FlashBlock», a la qual li he
hagut de posar http://vimeo.com/ a la «Llista blanca».

Amb el Chromium no m'hi barallo mai perquè ja en vaig tenir prou la
primera vegada que el vaig veure.
https://es.wikipedia.org/wiki/Chromium_%28navegador%29
...i menys encara el «Chrome» a la manera de Google.

Chrome i Chromium tenen molt poc suport de la comunitat tècnica,
probablement perquè demostren estar al capdavant de l'abús contra la
privacitat i la llibertat dels usuaris.

El 19/06/14 18:37, Blai Dalmau Solé ha escrit: