[gilug] Re: teclat desfuncional

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-06-08 09:44:54 UTC

Això significa que encara et pot faltar eliminar el teclat o font
d'entrada «en» dels paràmetres de Regió i idioma.

Quan a la barra de l'escriptori ja no et surti cap idioma (ni en, ni es,
ni res) voldrà dir que ja només tens un tipus de teclat configurat.

El 08/06/14 11:32, Blai Dalmau Solé ha escrit: