[gilug] Re: teclat desfuncional

Marc Tarrés pardalet_empordanes yahoo es
2014-06-07 15:26:03 UTC

Doncs així no hi ha dubte: tens el teclat configurat amb la
disposició anglesa.

Continuaré jugant a fer d'endeví i apostaria que acabes
d'instal·lar la distribució, i que en alguns dels passos de
la instal·lació on calia triar la disposició del teclat, no
ho vas fer.

En qualsevol cas, no sé com funciona el Gnome exactament ja
que fa molts anys que no en faig servir, però no hauria de
ser molt complicat canviar la disposició del teclat. Amb el
Unity només cal anar a «Paràmetres del sistema» --->
«Disposició del teclat», i allà triar el teclat Espanyol o
Català (també hi ha l'opció que comentava en Narcís de fer
servir la mateixa disposició a totes les finestres o no).

Imagino que amb Gnome no ha de ser molt diferent...

El 07/06/14 10:22, Blai Dalmau Solé ha escrit: