[gilug] Re: terroristes!!

Blackhold blackholdmailer gmail com
2014-07-05 17:12:28 UTC

A mi m'ha fet molta gràcia avui posant benzina en una benzinera que la
màquina m'ha dit:

"PER LA SEVA SEGURETAT l'estem gravant"

mmm... molt bé!

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 5 juliol de 2014 17:35, Marc FP <> ha escrit: