[gilug] Re: Paperera en memories USB

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-02-12 15:30:34 UTC

He trobat una solució (un pedaç en realitat), fins i tot per triar un a
un els llocs on hi ha paperera i on no:

1. Provocar la creació de paperera eliminant alguna cosa.
2. Mostrar els elements ocults, i aleshores apareixerà la carpeta que fa
de paperera, per exemple amb el nom: .Trash-1000
3. Eliminar aquesta carpeta
4. Crear un fitxer amb el mateix nom que tenia la carpeta.

D'aquesta manera, en aquest lloc la paperera ja no és utilitzable, i el
Nautilus només ens permetrà la supressió definitiva.

El què em falta per trobar, és com establir que la tecla [Suprimir]
sigui per l'eliminació definitiva, i no amb paperera. Al cap i a la fi,
quan es polsa Majúscula+Suprimir ja demana confirmació.

El 12/02/14 15:53, Narcis Garcia ha escrit: