[gilug] Re: [off-topic] localitzar correu

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2014-12-30 13:26:43 UTC

Hola,
Jo personalment aquests temes els tallo d'arrel.
Si creus que aquestes injuries és un atemptat contra el teu honor i/o
poden afectar la teva vida professional o familiar, valoraria si són
suficientment greus per emprendre accions legals en lloc de jugar a
hackers. Una oportuna denúncia d'aquests correus, encara que no sàpigues
qui s'amaga darrera del remitent, sol ser suficient. La policia ha
d'acceptar la denúncia, encara que al final quedi en un no res. Amb un
scanner d'aquesta denúncia responent a qui t'envia això dient "sàpiques
que he emprés accions legals", el 90% dels cassos acaba aquí i no
emprenyen més.
Si vols anar més lluny, dependrà de tu i del teu advocat.

Sort,

Xavi

El 30/12/14 a les 14:08, David Casals ha escrit: