[gilug] [off-topic] localitzar correu

David Casals hakd0c telefonica net
2014-12-30 12:54:37 UTC

Hola a tots.

Això s'escapa del fil del gilug però tinc un problema.
M'han enviat un e-mail amb acusacions molt greus falces i de forma
anònima. El problema no es que me l'hagin enviat a mi sinó que l'han
enviat a altre gent per difamar-me.

M'agradaria poder saber qui ha estat.

El mail ha sigut enviat des de hotmail. Des de fa un temps hotmail ja no
posa l'origin IP de l'usuari sino només servidors seus.

La direcció de mail des de la que m'ho han enviat no apareix al google
ni a binq ni a duckcuckgo ni a altres buscadors que he provat.

Es fa dificil desmentir quan no saps qui t'està atacant.

Perdoneu el rotllo. Si algú em pot ajudar em faria un favor.

Gràcies.
David Casals
hakd0c