[gilug] Re: actualitzar firefox

Blackhold blackholdmailer gmail com
2014-12-16 23:13:11 UTC

OMG... un .exe a gilug? on m'he posat?! :P

Versió de linux, tar.bz2

cd /usr/src
tar xvjf firefox.tar.bz2
cd /usr/bin/firefox
mv firefox{,.old}
mv iceweasel{,.old}
ln -s /usr/src/firefox/firefox-bin firefox
ln -s /usr/src/firefox/firefox-bin iceweasel

apa, pim pam...

ho he dit tot de memòria, però la cosa va per aquí... jo els programes
que instal·lo els deixo a ~/bin perquè és on faig la còpia de
seguretat (de ~), però cadascú deixi els binaris a on més l'hi
convingui hehe, no fa falta entrar en discussions ;)

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 16 desembre de 2014, 23:44, Blai Dalmau Solé
<> ha escrit: