[gilug] Re: Estirar la durada del so (amb Audacity?)

Dani Fossas danifossas gmail com
2014-08-29 16:45:35 UTC

Hola Narcís,
Jo faria el que diu en Xavier. En principi pots convertir-lo al mateix
framerate i i bitrate (crec que es diu així). Ho pots fer amb ffmpeg o
mencoder. També ho pots fer amb l'audacity, potser és més pràctic.
Un cop ho tinguis fet, segurament no et quadrarà. Llavors pots
allargar-lo amb l'audacity amb el plugin "canvia el temps". Hauràs de
provar més d'una vegada fins que et surti la "llargada que vols i al
lloc on ho vols i sincronitzat.

El dv 29 de 08 de 2014 a les 18:16 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure: