[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-04-24 09:22:27 UTC

Confirmo que gràcies a en Dani Fossas, el registre de gilug.org s'ha
renovat per 2 anys, així que no hi ha preocupació fins la primavera de 2016.

En una finestra de terminal, les dades d'un nom de domini es poden
consultar amb aquesta instrucció:
whois gilug.org

El 18/03/14 15:51, Narcis Garcia ha escrit: