[gilug] M.Thunderbird 24 que peta

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-04-06 10:52:11 UTC

Fent servir Mozilla Thunderbird (versions 24.3 i 24.4) em trobo que
finalitza inesperadament fent determinats moviments amb el teclat.

Jo sempre procuro utilitzar la tecla TABuladora per saltar de casella en
casella pels formularis, i amb aquest programa de correu electrònic (que
he fet servir molts anys) m'ensopego ara amb això per exemple:

Si redacto un nou missatge, amb el destinatari, l'assumpte, el text,
etc. i aleshores intento retrocedir del cos a l'assumpte amb
Majúsucles+TAB... Finalitza inesperadament.
També si retallo (Control+X) l'assumpte i després salto amb el TAB.

Algú altre s'hi ha trobat?
No sé com cercar aquest tipus de problema per la xarxa.