[gilug] Re: volcanica 2013

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-09-17 07:53:00 UTC

Un any al volcànica vaig fer una activitat de joc en xarxa amb el joc
lliure «Netpanzer», i sembla que va agradar.
Aquest any, de part del GiLUG si sembla bé, la podria fer del joc lliure
Spring RTS.

Per cert, si fem la trobada del GiLUG aviat, la gent que ens trobem
podríem preparar alguna cosa divulgativa més pel Volcanica.cat

Al 17/09/13 09:36, En/na David Casals ha escrit: