[gilug] Re: Durruter

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-10-29 08:45:45 UTC

Si has obert ports alguna vegada en un router físic, entendràs el
funcionament d'aquest router per programari.

El Durruter funciona amb la línia de comandes. Si fas servir escriptori
has d'obrir una finestra de terminal, i executar per exemple:
sudo durruter

(Si l'has instal·lat bé, et sortirà l'ajuda)

El 27/10/13 09:38, alex jimenez ha escrit: