[gilug] Re: Durruter

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2013-11-07 14:18:05 UTC

Hola Narcis,

Li he clavat un cop d'ull al codi per sobre i veig que uses la comanda
ifconfig,he vist en varies distribucions que hi ha la intenció de
substituir aquesta comanda per la comanda ip que en teoria es mes
potent, si el vols millorar potser seria una possible millora.
Vaig veure fa un temps que la distribucio archlinux ja no portava la
comanda ifconfig sinó que ho feia tot a traves de la comanda ip

Salutacions

El 07/11/13 10:38, Narcis Garcia ha escrit: