[gilug] Re: Raspberry Pi

Jordi Espinosa foros espipinxo com
2013-03-23 10:07:24 UTC

L'aparell es genial fa dies q mel miro. Pero em sembla q acabaria sent una
joguina tot i k d utilitats moltes, pero k em fasi falta ja es una altre
cosa.
Es pot utilitzar per moltes coses pero com a pc d escriptori per anar a
Internet no es recomana poca ram, cpu justeta, l aparell esta pensat com a
eina per apendre a programar tot i ke te molt mes potencial. Media center,
NAS, gestor domotica, servidor per depen k etc ...