[gilug] Re: Raspberry Pi

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-03-20 20:24:34 UTC

Bé, el cost total no és inferior als 40 euros, perquè com a mínim hi has
d'afegir un alimentador i un suport pel sistema operatiu...
Entenc que com a alimentador serveix un carregador de mòbil, no?

Per cert Oriol, has comprovat si permet arrencar per USB?

Al 20/03/13 18:44, En/na Oriol Pellicer i Sabrià ha escrit: