[gilug] Re: Raspberry Pi

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-03-20 16:49:35 UTC

Suposo que la interfície web depèn del programari que li poses, no?
Jo he entès que se li instal·la un sistema operatiu no específic, així
que se li pot posar escriptori, MiroTV, servei web o el què sigui.

La potència sembla molt semblant a la d'un Nokia N900, que també ve amb
un processador ARM de 600MHz que es pot pujar a 1GHz, i reprodueix bé
els videos amb MPlayer (he provat fins a 800x480), suporta escriptori
amb efectes, etc.

Al 20/03/13 17:15, En/na Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: