[gilug] Re: Alternatives a FrostWire (p2P)

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-03-20 16:31:45 UTC

MLDonkey fa bona pinta, tot i que a primer cop d'ull no aconsegueixo
utilitzar-lo.

He instal·lat els paquets:
mldonkey-gui
mldonkey-server

i després d'iniciar el servei mldonkey-server l'aplicació gràfica no em
vol «agregar» el servidor localhost (amb la IP 127.0.0.1 i el port 4000)
Amb el navegador sí que puc entrar, però m'interessa l'aplicació
d'escriptori (Gtk).

Per cert, veig que obre un munt de ports (TCP 4000, 4001, 6881, 6882,
20739, 4080; UDP 20743, 13877)

Al 20/03/13 13:36, En/na Toni Martínez Colom ha escrit: