[gilug] Re: Publicar hostname en xarxa

2013-03-07 08:03:09 UTC

Si, si t'ho ofereix el router, pot ser la millor opció per estalviar
programari al servidor, apart de què el router ja és l'equip que reserva
IPs de cada màquina a la xarxa.

A tenir en compte que si un dia es canvia en router, cal traspassar les
configuracions.

Al 07/03/13 08:35, En/na Toni Martínez Colom ha escrit: