[gilug] Re: Publicar hostname en xarxa

Blackhold blackholdmailer gmail com
2013-03-06 19:31:27 UTC

hola,
el què pots fer és muntar un servidor dns i tenir les ips associades
als noms allà....

després perquè no hagis de fer servir el fqdn, només el nom de la
màquina, ho configures al dhcp.

http://blackhold.nusepas.com/2009/12/dhcp-con-proxy-pxe-dns/

omet la part del pxe, espero que et pugui servir.

salut!

El 6 de març de 2013 20.24, Xavier Barnada <> ha escrit: