[gilug] Info sobre llibres digitals

Dani Fossas lourdes dani gmail com
2013-07-15 14:29:34 UTC

Hola llista,

Aquests dies m'ha arribat la informació per a adquisició de la llicència
d'un llibre digital per a la meva filla mitjana.

Abans d'adquirir res volia tenir informació i en comptes d'anar a google
(si, ja sé que hi és tot), he pensat en demanar informació a la llista.

- Hi ha estàndards oberts de llibres digitals?
- Els formats tancats es poden utilitzar sota GNU/Linux sense necessitat
d'emuladors?
- Hi ha la possibilitat de convertir-los amb algun programa?

En fi, que no vull comprar una llicència per a folrmats tancats i vull
veure si en cas de haver-ho de fer puc convertir l'arxiu en algun
estàndard obert, com fer-ho, etc.

Tinc un ordinador de sobretaula amb opensuse 12.3, un protàtil amb
opensuse 12.2 i un neetbok amb linkat 4.

Agrairé tota l'ajuda i/o informació que em podeu passar.

Dani