[gilug] Re: Problemas per montar dvd

Joseluis montgri montgri net
2013-01-14 17:24:46 UTC

Al 13/01/13 16:44, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:

Gràcies. Un dubte resolt. Amb les teves indicacions he descobert que a
l'ordinador que funciona (el meu) si segueixo la ruta que em marca la
sortida de mount, el contingut del cd apareix com:

/run/user/joseluis/gvfs/CDDA muntat a sr1

S'ha de reconeixer que anomenar a un directori com a "CDDA muntat a sr1"
son ganes e complicar la vida :-))

Y amb e

Quan tingui accés a l'altre ordinador miraré si es pot seguir el mateix camí