[gilug] Re: Problemas per montar dvd

2013-01-10 20:22:19 UTC

Quan fiques un disc a la unitat, comprova si realment s'ha muntat o no
amb aquesta instrucció:

mount

Pots executar la instrucció abans i després de ficar el disc, per
veure'n la diferència.
Si no figura muntat, ho has de poder fer manualment:

mkdir /tmp/sr1
sudo mount /dev/sr1 /tmp/sr1

(si l'has ficat a «sr0» doncs el què toqui)

Al 10/01/13 18:32, En/na Joseluis ha escrit: