[gilug] Re: Problemas per montar dvd

Joseluis montgri montgri net
2013-01-09 23:23:27 UTC

Al 09/01/13 23:52, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
OpenSuse 12.2 Recien instalada i sense modificar res.

Després vaig modificar el fitxer .xinitrc d'acord amb un post de arch
linux, però tampoc ha solucionat el tema.
També vaig intentar cambiar el fstab però no hem deixa posar gran cosa i
no funciona.
Finalmente he anat deixant.lo tot com al principi.

Insisteixo, el que més m'alucina es que el k3b es capaç de fer una copia
o de copiar en qualsevol format (mp3, ogg, etc) les cançons d'un cd de
música original al HD sense cap problema ya que el detecta perfectament
com a cdd0 però no trobo aquesta unitat/directori enlloc :-((

joseluis