[gilug] Gravacio simultania en 2 unitats

2013-02-05 08:58:25 UTC

Avui havia de gravar 4 imatges ISO en CD regravables, i la cosa és molt
lenta. Com que tinc dues unitats de gravadores, he pensat en posar un
disc a cadascuna i guanyar temps fent dues gravacions alhora.

Primer he obert un fitxer .iso amb el Brasero, i he començat a gravar.
Després he volgut obrir l'altre fitxer amb el Brasero, però aquest ja no
es vol obrir en paral·lel. He provat amb el K3b, i almenys informa de
què «El K3b ara mateix està ocupat i no pot iniciar altres operacions»
però estic igual.
Arreu he trobat que el K3b té el paràmetre --nofork per això, però
aleshores m'ho diu per terminal:
«QDBusConnection: session D-Bus connection created before
QCoreApplication. Application may misbehave.
unnamed app(31366): KUniqueApplication: Can't setup D-Bus service.
Probably already running.»

però cap dels dos els trobo als repositoris de Debian, Ubuntu ni GetDeb,
i em fa molta mandra barallar-me amb la compilació d'eines antigues que
de ben segur foren descatalogades per problemes amb la resta
d'actualitzacions.

Algú en sap una solució senzilla?

Gràcies.