[gilug] Re: cachefilesd pero local

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2013-12-16 19:14:40 UTC

Si el que vols es accés rapid a uns fitxers d'un disc local crec que el
millor es crear un ramdisk.Linux virtualiza un segment de RAM com si fos
un disc i el monta.
http://www.cyberciti.biz/faq/howto-create-linux-ram-disk-filesystem/

Tambe hi ha la versio encara mes "bestia" que es usar la RAM de la VGA
com a swap.
https://wiki.archlinux.org/index.php/swap_on_video_ram

Salutacions i espero que et sigui util

El 16/12/13 10:26, Narcis Garcia ha escrit: