[gilug] cachefilesd pero local

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-12-16 09:03:15 UTC

Bon dia, aquest mes seguim amb les consultes supertècniques.

cachefilesd és un programari pensat per quan tenim una unitat de disc en
xarxa, i volem tenir-hi un accés més ràpid fent-ne «memòria cau» en un
disc dur local, del mateix ordinador.

Pel què he llegit i el petit assaig que he fet, cachefilesd només tracta
així les unitats de xarxa. Jo necessito un equivalent però per discs locals:
En un mateix ordinador tinc un disc dur molt ràpid, i un disc molt lent
(però molt gran), i m'està fent la punyeta que per utilitzar tant espai
hi ha ALGUNES coses que em van insuportablement lentes. Així que busco
una solució semblant a cachefilesd que em serveixi de cache d'un disc
físic en un altre.

Fins i tot se m'avia acudit (però no trobo) a veure si és possible
reservar cache de disc convencional per 10 o 20 fitxers concrets.

Gràcies.