[gilug] Re: bounce amb postfix

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-12-10 20:20:40 UTC

*E*l problema suposo que és que el programari de llistes et deu
gestionar el correu de tot el domini o subdomini; correcte?
Jo en una instal·lació de MTA Postfix que gestiona pròpiament un
domini/subdomini, li configuro redireccions així:

# /srv/vmail/domains-common és on allotjo dades de les adreces
postconf -e "virtual_mailbox_domains =
/srv/vmail/domains-common/domains-managed"
echo "example.net" >> /srv/vmail/domains-common/domains-managed
postconf -e "virtual_alias_maps =
hash:/srv/vmail/domains-common/recipient-aliases"
echo " " >>
/srv/vmail/domains-common/recipient-aliases
echo " " >>
/srv/vmail/domains-common/recipient-aliases
postmap /srv/vmail/domains-common/recipient-aliases
# Si s'han tocat coses de la configuració (postconf)
service postfix reload

El 10/12/13 20:14, David Casals ha escrit: