[gilug] Re: Ometre imatges d'un PDF

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-12-02 19:30:52 UTC

Ja he provat el pdftotext, i el què fa és extraure el text planer.
El què m'interessa és mantenir més l'aspecte, tot i que amb això:

pdftotext -enc Latin1 -layout -htmlmeta original.pdf nomestext.html

...el resultat és interessant. El problema és que no hi ha paginació, ni
tipografia per distingir títols, etc.

El 02/12/13 19:57, Xavier Barnada ha escrit: