[gilug] Re: Info sobre llibres digitals

Xavier Batlle tevi mates gmail com
2013-08-02 08:58:09 UTC

No sé wi m'he perdut alguna part rellevant de la conversa. Però en el cas
dellibres de text digitals escolars acostumen a ser pagines web, els mes
nous Html5. Pero depen de l'editorial. També hi ha alguns casos ens els que
cal instal.lar programari, en aquests casos pot ser nomes win o també
linux. Depen de es editorials.
Xavier
El 15/07/2013 16:29, "Dani Fossas" <> va escriure: