[gilug] Re: Copies completes amb Android

2012-10-26 10:03:07 UTC

*H*e trobat que des d'Ubuntu 12.10 als repositoris hi ha el paquet
*android-tools* per per accedir al sistema de fitxers, transferir
fitxers, administrar aplicacions instal·lades, volcar el sistema de
fitxers (flash) via USB, etc.
També disponible per altres versions al repositori ppa:nilarimogard/webupd8

http://www.webupd8.org/2012/08/install-adb-and-fastboot-android-tools.html

Al 25/10/12 19:29, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: