[gilug] Re: jarl

2012-05-21 13:15:48 UTC

No hi hagué altres propostes possibles, perquè el procediment de
licitació és de «negociat sense publicitat».
Això vol dir que no hi hagué concurs públic, sinó que algun càrrec del
CTTI de la Generalitat va acordar directament amb Microsoft la compra.

Per saber-ne els detalls, cal llegir l'expedient ordinari SU/CTT/04/12,
el qual segurament no està publicat per enlloc i caldria demanar-ne
accés per escrit.

Això fa la pinta de què el CTTI tenia 26 quilos assignats per gastar, i
algú tenia molt clar a on volia anar de compres. Un negoci amb moltes
confiances.

Al 21/05/12 14:54, En/na Xavier Barnada Rius ha escrit: