[gilug] Re: Separar sortides de so amb Jackd

2012-06-27 17:43:52 UTC

He donat amb una solucio mitjanant ALSA i podent prescindir del "Jack":

Al fitxer ~/.asoundrc es pot establir a nivell d'usuari un comportament
personalitzat pel sistema de so ALSA, incloent la intervencio de
complements que fan de filtre (/etc/asound.conf a nivell de sistema)

Amb aquest contingut s'estableixen uns dispositius virtual de so, que ja
representen la sortida esquerra i la dreta per separat:

pcm.integrada-separacio {
	type dmix
	ipc_key 1234
	slave {
		pcm "hw:0,0"
#		period_time 0
#		period_size 1024
#		buffer_size 4096
		rate 44100
	}
}

pcm.unificada-esquerre {
	type route
	slave.pcm integrada-separacio
	slave.channels 2
	ttable.0.0 0.5
	ttable.1.0 0.5
}

pcm.unificada-dret {
	type route
	slave.pcm integrada-separacio
	slave.channels 2
	ttable.0.1 0.5
	ttable.1.1 0.5
}

D'aquesta manera, des del programa (Mixxx) ja li podem dir a les
preferencies que la sortida mestre va pel dispositiu de so
"unificada-dret" i que la preescolta per auriculars val pel que
s'anomena "unificada-esquerre"

Ja nomes queda separar els fils amb un bifurcador fisic stereo a
mono+mono, que es el que es connectara al forat de la sortida de so de
l'ordinador.

Al 27/06/12 11:14, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: