[gilug] Re: Recaptar fons

Blackhold blackholdmailer gmail com
2012-06-16 12:39:10 UTC

Uix... Em xiulen les orelles xD

La summercamp aquest any es pren un any sabatic i en el seu lloc es fa la
udakamp a bermeo.

Organitzar la summercamp minplica molt esforç i darrerament lajuda que
rebia era casi nula i aixo feia que el desgast fos molt gran.

Aquest any estic inentant de tirar eendavant guifi.net com a una
alternativa professional (algu vol guifi al seu poble?) i no em podia
jugarmela que sortis una instalacio just abans o despres del scg.

Perque no us apunteu els que teniu ganes a organitzar tb el proxim scg?
Aixo si, el scg intenta mantenir un nivell de xerrades mig-alt...