[gilug] Re: Bloquejar elements web d'altres dominis

2012-06-15 11:18:05 UTC

El fet que la fundació Mozilla estigui fortament subvencionada per
Google fa que s'hagin relaxat moltes polítiques de seguretat envers
l'enginyeria social.

Abans el navegador donava indicacions i anvertències sobre els
comportaments poc transparents de la web, i ara quasi res. Fins i tot
han descartat opcions de configuració que anaven en aquest sentit.

Al 15/06/12 12:48, En/na Toni Martínez Colom ha escrit: