[gilug] Re: Bloquejar elements web d'altres dominis

2012-06-15 10:38:34 UTC

Tot el què sigui 127.x.x.x és el mateix localhost.
Tot i que el fitxer té 16.000 línies, ara he provat d'obrir una bitàcola
de wordpress.com i veig que no inclou allò més comú com staticflickr.com
wp.com vimeocdn.com o gravatar.com
(són els recursos multimedia dels quals informa M.Firefox pel web)

Igualment, com que m'agrada la tècnica, puc anar afegint jo línies al
fitxer /etc/hosts

Al 15/06/12 12:32, En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit: