[gilug] Re: com ?

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2012-06-10 11:03:37 UTC

Això suposo que depèn de la interpretació que en fem,suposo que hi ha
qui ho considera una plataforma de virtualització i per tant es podria
comparar amb altres com Vmware.
Un altre enfocament seria el de un interpret o una maquina virtual com
Java o Python la maquina virtual no te perquè complir la mateixa
llicencia que el codi que esta executant.
Desconec si Windows esta donant reconeixement a les distribucions de
GNU/Linux que esta oferint,estaria be que ho fes.
Tot i aixo es un reconeixement per Linux que a la plataforma de
virtualitzacio de Microsoft hi apareguin distribucions de GNU/Linux,crec
que Bellmer va dir en el seu temps que Linux era una joguina.Suposo que
algú s'haurà d'haver empassat l'orgull.