[gilug] Re: com ?

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2012-06-09 13:33:31 UTC

A temes de llicencia la majoria son sota GPL i aquesta no esta pensada
per a interfícies web.Si no ho tinc mal entès la GPL permet que un
servidor web estigui executant codi sota GPL i que els visitants de la
web no tinguin dret a demanar el codi ja que la GPL no els reconeix com
a usuaris, aquesta es la diferencia entre la GPL i la AGPL.
Per altre banda Microsoft vol fer diners i quants mes serveis ofereixi
mes diners podrà fer i sobretot si no ha de pagar llicencies.
No se si era això el que et preguntaves exactament