[gilug] Comparativa servidors web

MarcFP marc furtia gmail com
2012-06-04 10:00:39 UTC

Us escric aquest correu ja que s'ha de montar una web (joomla) i desconec
completament el camp dels servidors com estan.
Al que em refereixo és quins servidors(ISP) surten més bé de preu ara per
ara de la xarxa?
Si haguessiu de montar una web coorporativa, amb una pàgina web feta
mitjansant un cms a l'estil joomla, drupal, postnuke, wordpress, etc ...
quin hosting agafarieu ?
Algú de vosaltres hi té experiència amb tot això ?
La web no crec que tingui molt de tràfic ... però s'ha de fer tot, hosting,
nom, instal·lar joomla (és el que triaria jo), pujar les imatges, etc ...
Què escollirieu que surti bé economicament-rendiment-prestacions ?
Gràcies.