[gilug] Re: saber quin php esta executant l'apache

2012-07-31 18:04:28 UTC

De quin tipus de fitxer es tracta? CGI/PHP? executable pel sistema?
Si mates el procés, no es tornarà a executar?

Podries provar a cercar entre tots els fitxers .php quin és el que conté
aquest nom de fitxer que s'ececuta.

Una altra cosa que podries fer és localitzar totes les execucions que
criden els fitxers PHP, i inserir-los una instrucció després de cada
crida, que comprovi si ja s'ha llançat el procés en qüestió.

Al 31/07/12 17:32, En/na David Casals ha escrit: