[gilug] Re: Substituir Android per Ubuntu

2012-07-11 10:12:17 UTC

Per les darreres coses que he llegit, també en tema terminals de
telèfon, el suport al chipset (SoC) Nvidia Tegra depen de què Nvidia
publiqui controladors per a Linux.

En canvi, el suport al Chipset (SoC) de Texas Instruments, OMAP,
s'inclou a la «mainline» de Linux, ja a partir de la versió 3.2 del nucli.

He trobat que alguns telèfons de Samsung porten un chipset (SoC) més
eficient anomenat «Exynos», el qual també ve suportat des de Linux 3.2
però que igual com OMAP li falta una mica per suportar gràfics 3D amb
tota la funcionalitat.
Ja es comencen a veure videos arreu amb l'escriptori Unity amb Compiz.

Al 10/07/12 21:02, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: