[gilug] Re: Android i la llibertat

Oriol Pellicer i Sabrià pellix gmail com
2012-01-27 19:42:51 UTC

Totalment d'acord amb en Xavier. Android no és Google tot i l'estreta
relació. Depenent del dispositiu pel que el compiles hi hauràs de posar més
o menys codi privatiu (drivers, etc.) però AOSP és lliure. Jo mateix en
versions anteriors de CyanogenMod me les solia compilar. Molt recomanat.

I no, no cal usar serveis de Google per utilitzar-lo, però és recomanable
per treure'n el màxim de profit.

Per cert, la versió 4 és brutal :)

Salut!
El 27/01/2012 20:21, "Xavier Barnada Rius" <> va escriure: