[gilug] Re: Gnome a Ubuntu 12.04

2012-01-18 13:18:04 UTC

A la pàgina que refereixes parla d'haver de reinstal·lar el sistema per
actualitzar (Ubuntu). No sé a que es refereixen.

D'altra banda, trobo gent que es passa a Linux Mint molt contenta, però
sempre és gent que és usuària avançada de la informàtica i el canvi
l'han fet pel seu ordinador personal.
Jo busco bàsicament l'entorn més idoni per nous usuaris de programari
lliure, que és el què més toco.

Volia mirar més coses, però no sé què passa en aquest moment que el web
www.linuxmint.com no s'obre.

Al 18/01/12 12:47, En/na Oriol Pellicer i Sabrià ha escrit: