[gilug] Re: Escriptori Unity

2012-01-02 13:01:26 UTC

Veig que a la xraxa hi ha molta discussió sobre Gnome 3 i Unity, que pel
què fa al disseny visual s'assemblen molt.

Molta gent suggereix passar-se a l'escriptori XFCE perquè és més fàcil
maquetar-lo com Gnome 2. Llegint, llegint, m'he anat formant l'opinió de
què és un error arrossegar els usuaris de Gnome cap a una història que
no han triat.

Al projecte Gnome haurien de normalitzar l'existència de panells de
diferent tipus. Si hom vol els panells tradicionals, doncs que siguin
complements inclosos a Gnome 3. I si hom vol el panell flotant del
lateral, doncs opcional al mateix nivell.
Les novetats les veig massa rígides; ni tan sols es pot triar el costat
on es volen les coses.

Apart d'això, no totes les pantalles són iguals, així que no té res a
veure les necessitats d'un aparell de butxaca amb les necessitats d'un
escriptori amb gran pantalla d'alta resolució.

Al 19/07/11 09:11, En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit: