[gilug] Re: Raspberry Pi

2012-02-15 22:30:48 UTC

Molt interessant. Bastant similar al maquinari del Nokia N900 pel què fa
a prestacions, però molt més flexible per les interfícies que porta.
De tota manera, per qui ho vulgui fer servir d'ordinador personal pot
ser una mica lent. Justet de RAM, i no crec que l'accés a la targeta de
memòria ajudi gaire com a disc dur.

Però de ben segur que es podran fer coses espectaculars amb quatre duros.

Segons el seu calendari de fabricació de la primera sèrie, la venda al
públic hauria d'estar al caure. Amb IVA i ports segurament passarà de 40
€ el model de 256MiB de RAM.
http://www.raspberrypi.com/

Al 15/02/12 21:00, En/na Xavier Barnada ha escrit: