[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

MarcFP marcfurti yahoo es
2012-04-15 17:20:14 UTC

Perdona ... no vull ser torracollons ... però no hi veig la diferència ...
Què hi ha de diferent d'una cosa a l'altre ?
Un paper?
Uns tràmits ?
I un paper o uns tràmits donaran les ganes de fer actes, tenir
l'organització, etc ?
No he fet mai cap organització, desconec com va ... si algú l'ha fet i sap
els beneficis i és tan amable d'explicar-ho ... seria bo :)
Quin és el problema ? El domini ?
Amb tots els que hem respós, aportant 3 € per cap (aproximadament) en fem
de sobres per pagar la renovació ...
3€!!!
I per anar més segur ... hi posem 10 € per cap ... i ho renovem per 3 o 4
anys ... i ja està!!!
Fa falta matar una mosca amb armes atòmiques ?

El 15 d’abril de 2012 19:12, Raimon Trujillo <> ha escrit: