[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

MarcFP marc furtia gmail com
2012-04-15 16:13:33 UTC

L'organització existeix ... que està en hores baixes ? d'acord ... però
existeix ...
Si no recordo malament, fa temps es va dir que el centre del gilug era la
Màquia de girona, que és un centre civic, si no vaig equivocat ... :S
Que es ferien reunions allà i tot un seguit de bones intencions ... (que
està molt i molt bé, des del meu punt de vista, però amb això no es fa res,
les paraules se les endú el vent)
Amb el que si que crec és amb l'"ora et labora", ara ... jo no sóc qui per
dir res ... per què no tinc temps per posar-me amb més coses ...

El 15 d’abril de 2012 18:01, <> ha escrit: