[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2012-04-14 18:45:53 UTC

Resten 3 setmanes per a què venci l'anualitat del registre GILUG.ORG i
fins ara hi hagué una contribució de 9 euros. Falten 6 euros per poder
pagar una sola anualitat i així no tancar el web.

Per cert, es fa estrany que no es mogui gaire el tema del programari
lliure per girona. En temps de crisi i de crítica social hauria de ser
l'estrella.

Al 07/03/12 18:28, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: