[gilug] Re: volcanica.cat 2011

David Casals hakd0c telefonica net
2011-09-14 17:06:06 UTC

Totes les certificacions caduquen.

Caduquen les de Microsoft, Cisco, Oracle, Citrix, VmWare...
Caduquen les certificacions ISO, ITV, LOPD...

Sempre s'han d'anar renovant per demostrar que continues estant al dia.

Tot i que he vist molta gent amb titulacions Microsoft que se les van
treure i continuen dient que les tenen en vigor i no es així.

Normalment les de renovació son una mica especials, un examen en comptes
de 2, preus mes reduïts o si tens la de nivell 1,2 i 3 només renovant la
de nivell 3 ja renoves les altres ... En aquest cas no ho sé, si tot va
bé em treure la certificació LPIC-1 aquest any i ja veurem com ho
treballen ells.

Son diners, però també ens pot donar prestigi si treballem
professionalment amb GNU/Linux, si a mi em presenten 2 pressupostos
iguals em decantaré pel que tingui millors referències i tindre una
certificació o estudis ja es un punt a favor.

Penseu també que estem en un mon Windows, si quant et presentes a un
possible client nou i l'estas intentant convèncer per fer el canvi,
també pot ajudar que li ensenyis el certificat, això el pot deixar mes
tranquil, ets una persona que sap de què parla. Aquest punt sol no ven
però ajuda.

Al 14/09/11 18:03, En/na telejet ha escrit: